Oldalak

2014. március 2., vasárnap

Bringaexpo 2014 - 1. rész

Végre elérkezett ez a nap is egy év után. Tavaly voltam először expon, de megfogott az a fajta információ áradat, amit ott lehet kapni, ha az ember tényleg keres valamit, nem csak nézegetni akar. Szóval már egy ideje zsongok miatta, valamint úgy néz ki, hogy a közeljövőben egy bringát építek egy jó barátomnak, lehetőleg tartósat, de olcsón, amihez viszont eléggé sok infót kell összeszednem innen-onnan.
Elég korán indultunk, a 7.28-as vonattal mentünk Barnival.

Úgy volt, hogy Viktort Tatabányán szedjük össze, de kellemes meglepetésként megjelent Berni is. Az utat végigbeszélgettük, megtervezgettük, ki hogyan merre, és eléggé hamar nyilván való lett, hogy ketté szakadunk, Barni Viktorral megy, Berni meg velem jön mindenhova bóklászni, gyűjtögetni.
A túrát a Hunor Kézműves kerékpárnál kezdtem, immáron hagyományként egy kis időt András társaságában töltve beszélgettünk, hogy mi történt, mióta nem jártam nála, valamint, hogy felavattam a Peugeot-t előző éjjelen végre esés szempontjából. Aztán elindultunk körbejárni a dolgokat, bár eléggé lassan haladtunk, mert fotóztam, meg beszélgettünk, valamint, ami nagyon jól esett, hogy páran felismertetek, és odajöttetek köszönni, hogy ez és ez vagyok, gratulálok a bloghoz.

A Volkswagen Think Blue standjánál lehetett versenyezni olyan módon, hogy bringával termelsz áramot, ami kötött pályás kisautókat hajt meg. Bernivel indultunk rajta, de sajnos nem nyertünk, de jó móka volt ilyet még úgy sem csináltam eddig.


Bár Berninek ez nem kellett volna, nem esett jól neki a hirtelen erőltetés, és utána kicsit szédelgett, így ki kellett menni levegőzni. Aztán ahogy jobban lett, ismét visszatértünk, és nekiálltunk fotózni, és gyűjtögetni.

A nap első feléről többet nem is nagyon lehet mit írni, mert javarészt a fotózásokkal ment el az idő. A kapcsolódó galériát facebook oldalunkon lehet megtekinteni. Az oldalsáv tetején elérhetitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése