Oldalak

2014. február 28., péntek

Night ride és az év első "esése"

Ma este ismét night ride volt, s mivel már a hét elején tudtam, hogy egy elég nehéz hetem lesz és szombaton pedig expo, előtte kicsit le akartam vezetni a gőzt, így péntek este 8-as indulásal tekerést szerveztem. Amit sajnálok, hogy a tavalyi évhez képest eléggé kevés ember jelentkezett, de hát majd legközelebb, mindenki elfoglalt volt valamivel vagy éppen dolgozott. 3-an voltunk összesen: Barni, Tamás és én.
Az utunk a Págisztól a megszokáshoz híven először a Kék diszkonthoz vezetett, ahol kicsit feltöltöttük magunkat csokival vagy energiaitallal, majd onnan továbbindultunk az Audi felé egy körre.
Nem is volt semmi gond, szépen haladtunk, próbáltuk kerülni a forgalmas helyeket, hogy tudjunk beszélgetni, majd a gyárvárosi vasúti aluljáróban egy kis ügyesség próbát tartottunk, ki tud felmenni végig a lépcsőkön kialakított babakocsis feljárón. Barni alulról a 7. szintig jutott, én ha nehezen is, de teljesen felmentem, Tamás pedig most techikai okok miatt kihagyta. Továbbhaladtunk, majd az ÁTI raktárnál levő síneknél ismét megmutatta magát a Kenda K90-es gumi, hogy mennyire is el tud csúszni bármin, ami nem aszfalt. A rutinnak és az elmúlt éveknek hála nem estem el, de elemi erővel sikerült a bal lábamat a betonra toppantani, ami nem volt túl kellemes, plusz Barnit súroltam, és a kicsúszó bringa megcsavarta kicsit a csúklómat, de semmi komoly, hamar elmúlik.
A bringának annyi gondja lett, hogy a hátsóba került egy kisebb 8-as, valamint ledobta a láncot, ezen kivül semmi más. A kerék nem vészes, még a fékkel sem érezni, szóval egy darabig így marad.
Innen továbbhaladva az audi-körön beszélgetve kicsit elemezgettük a Rába és az Audi helyzetét, valamint azt, hogy ott valamiért mindig iszonyatosan hideg van, és fúj a szél.
Jó volt végre tekerni, és egy hosszabb távon kiadni a gőzt. Remélem legközelebb többen velünk tartotok, holnap pedig az expos beszámolóval jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése