Oldalak

2014. március 6., csütörtök

Lájkolj! Segíts, hogy nyerhessek!

Kedves Olvasók!

Kérlek Titeket, lájkoljátok az alábbi képet, hogy megnyerhessem ezt a sisakot! Nektek csupán fél perc, nekem viszont egy jó ideig sisak maradna. 

Tehát, ha nem túl nagy kérés, lájkoljátok! Köszönöm!
Eddig én vezetek, de bármikor behozhatják a többiek, így egy végső hajrát szeretnék. Március 10-ig lehet szavazni, megosztani ér! :)

Miért is szeretnék nyerni?
Mert miért ne? :) Amúgy azért, mert nincsen még bringás sisakom, a költségvetésembe nem fért eddig bele, de szükségem lenne rá, főleg, ha a hegyekben is tervezek menni, hiszen a bakonyi túrámon is megmutattam, hogy én bizony képes vagyok elesni. Akkor Peti sisakja volt rajtam, azért nem sérültem meg szerencsére, mert sejtettük, hogy kelleni fog valami, ami megvédi a fejem. Tehát azért is kérlek Titeket, hogy szavazzatok, mert ugye Ti sem szeretnétek, hogy megsérüljön egy bringás lány? ^^ (Remélem...)

Csak egy lájk. Köszönöm!
(A képre kattintva megjelenik a facebook oldal, ahol lájkolni lehet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése