Oldalak

2014. március 15., szombat

A szülinapi Night Ride

Night ride mint mindig, ha lehet hetente van vagy szombaton, vagy mint most éppen pénteken, mivel délutános voltam. Eleve későn indultunk, fél 11-kor volt a megbeszélt találkozó, de az Audiból hazafelé elbeszélgettük az időt, így csak fél 11-re értünk haza, és még ettünk, elkészültünk, így csúsztunk egy 10 percet kb. Az alap felállás az volt, hogy Csécsei Tomi, Berni és én leszünk, de végülis csatlakozott hozzánk Barni is a Kék Diszkontnál, ahol közöltük vele, hogy a tervek és a hangulat Győrzámolyra vezet. Így nemsokára egy jó beszélgetés után, kellemes, hülyéskedős tempóban haladtunk, miközben végre tudtunk normálisan beszélni egymással, senki sem sietett sehova. Győrzámolyra érve szóltam, hogy szerintem menjünk tovább Dunaszegig, nem volt sok a távolság, tekerni akartam, plusz kivilágítatlan bringásokat kerülgetni, alias nindzsákat.
Dunaszegen megállva a faluvégi kocsmánál kicsit beszélgettünk, Berni pedig felrakta a ledes szelepsapkákat, amiket kapott ajándékba, s ettől messziről úgy nézett ki, mint egy rendőr: elöl kéken, hátul pirosan villog.
Hazaindulva egy idő után én Tominak a bringájával jöttem próbaképp, és hogy pörgessünk kicsit, Berni az enyémmel, Tomi meg a Berniével. Tomi bringája nagyon jó lett, nem szeretem az országúti kategóriát, de van pár gép, amire azt tudom mondani, hogy megfordult a fejemben, hogy na azért mégis csak, ha egyszer...
De nem, egy negyedik bringát tényleg nem akarok már. Aztán továbbtekerve Győr felé, de már Újfalu után Berni kicsit lesodródott az útról, ahol sajnos egy esést mutatott be, aminek a következménye lett, hogy a lámpájának a konzolja eltörött egy nap után, hiszen ma használta először, valamint a bringán elég sok karc keletkezett, és a katica csengő egyik szarva letört. De ezek a legkevesebbek, neki szerencsére semmi baja nem lett az ijedségen kívül.
Azután Barnitól Győrbe érve elköszöntünk, mi pedig legurultunk kicsit beszélgetni egy jó sörre a Laposhoz, hogy mégis mik a tervek, kivel mi, hogyan történt mostanság, mert kevés időnk volt az utóbbi időben. Sajnáltuk, hogy nem jöttek el, akik jelezték, hiszen nagyon is kellemes volt az idő a tekeréshez. Talán majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése