Oldalak

2013. július 21., vasárnap

Matricázzunk!

Mint emlékezhettek, anno még mikor épült a Peugeot, szerettem volna rá mintát, valamint a blogcímet feliratként. Kérdezősködtem a dolgokat, mit, hogyan, merre lehetne megoldani, de sokmindent nem találtam, ami tartós, az nagyon drága lenne, ami pedig megfizethető, azt óvni kell a víztől, naptól, mindentől.
Aztán az egyik kollegám segített ki a gondokból ezen a téren. A saját bringáját is, és jó pár autót is dekorált már fel matricával.

A héten csak a blogcímet készítette el, aztán majd a többi is következik a bringára.
Az alapötletem az volt, hogy simán fehérrel, valami kicsit kerekebb betűstílussal legyen meg a felirat a felsőcsövön, a bovden szemek között. Zsolt meg is rajzolta a mintát a fehér matrica hátuljára.
Aztán Zsolti kitalálta, hogy mi lenne, ha a betűket fekete háttérre ragasztanánk fel, amolyan háttér gyanánt. Az ötlet nálam teljesen pozitív értékelésre talált, jó gondolat volt. Bár pontosan nem tudtam, hogyan fogja kivitelezni a dolgokat, és emiatt sokszor csodálkoztam az ügyes megoldásokon, amiket tud alkalmazni ilyen téren.
Aztán hosszas faragás, vágás, és ragasztás után elkészült a két oldalra való felirat. Nem túl nehéz meló, ahogy néztem, de rengeteg kreativitást igényel, és még több türelmet, mert nagyon pepecselős, és rengeteg apró fecnis szeméttel jár.
Itt ismét Zsolti tanácsára hallgattam, ahol mondta, hogy a felirat tartósabb lenne, hogyha kapna egy alap vörös réteget, mert arra jobban tapad, és nem jön majd le olyan könnyen.
Ezután következett, hogy valahogyan fel kellene ragasztani. A bovdeneket kiszedtük a helyükről, mert útban voltak, aztán lassan a helyére került. Mivel egy minimális kontrasztkülönbség volt a két vörös között, valahogyan nem állt össze egy képbe az egész stílus.
Mivel sajnos annyi fehér nem lett a bringán, mint szerettem volna, így valami fehér megoldáson gondolkoztam. Végül a legegyszerűbb dolog nyerte el a tetszésemet: két vékony fehér csík a színek találkozásánál nagyon szépen keretbe foglalta, és feldobta a bringa hangulatát.
Szóval ez lett a vége a dolognak mostanáig. A következő minták már tervben vannak, de még finomítani kell, valamint szabadidőt találni hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése