Oldalak

2013. július 2., kedd

Egy szép túra enyhe utóízzel....

Jó ideje nem voltunk semmi komolyabb túrán, vagyis voltunk, de nem említésre méltón. Aztán most elsején elindultunk délután, hogy tekerjünk egyet. A terv az volt, hogy Győrújbaráton átmegyünk Tényőre, majd haza Ravazdnak a 82-esen. Az útvonal gyönyörű szép végig, és nyugodt, minimális forgalommal. Akinek van egy kis ideje, csak javasolni lehet, hogy bringázzon arra egyet. Sétálni is végig lehetne, bár én személy szerint nem szeretem az aszfaltos sétákat, de az élővilág miatt még párszor fogok arra gurulni fotózni. Most is sajnáltam, hogy nem volt nálam gép.


2103.07.01 nagyobb térképen való megjelenítése

A túra szépsége persze mint mostanában megszokott nálam, nálunk nem lehetett zavartalan. Mostanában egyik defekt a másik után jön, minden hétre minimum egy. Ez még a legkisebb gond lett volna, de a defektnél vettem észre, hogy a teleszkópom jobb oldali alsó zárócsavarja kilazult valamikor valamitől, és az összes olajat elengedte. Így kénytelen voltam autós segítséget kérni, hogy hozzanak haza Écsről. Hiába, mostanában rám jár a rúd bringák terén, valami sajnos mindig van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése