Oldalak

2013. július 11., csütörtök

Új gumi, új gumi!

A Hardyn levő Crazy Bob-ok már majdnem 3 évesek, ez alatt a hátsó gumit sikerült méltón elkoptatni. Ami a közlekedési módszeremet illeti, egy szavam se lehet ellene, hiszen előtte félévente cseréltem a gumikat mindig, de most csak a hátsót kell, az elsőben legalább ennyi van még. Bár sokan panaszkodnak, hogy gyorsan kopik, hála égnek nekem kicsit sem akar. Csak a sok csúszás miatt ettem meg a hátsót is.
Mint látjátok, a minta sok helyen már nincs is meg, ami azt eredményezte, hogy betonon iszonyatosan jól tapad, de esőben, porban, földön kb. ugyanennyire is csúszik. Így nem maradt más, cserélni kell. Szerencsémre Barni éppen rendelt az Ebike-ról, így tudtam neki szólni, hogy egy gumit csapjon hozzá, aztán majd rendezzük. Tegnap este meg is kaptam, és most meg már a bringán van.
Ami furcsa egy picit az az, hogy időközben változott a design, meg kicsit a gumi kialakítása is. Szóval gondolkodom rajta, hogy bár nem kellene cserélem az elsőt, de lecserélem, aztán tartalékba elteszem a régit.
Az összkép az új gumi miatt kicsit furcsán hat, de hamarosan be lesz koptatva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése