Oldalak

2013. július 2., kedd

Kona, Kona, Kona

Legutoljára, mikor írtam a bringáról, akkor hoztam meg az első villát hozzá, ami persze azzal járt, hogy kormánycsapágyat is kellett cserélni. Nem lett volna feltétlen muszáj, de jobb a békesség vele. Pár napra rá a villa be lett téve a vázba.
Ezután a kerékvadászat jött. Na, ez az, ami közel sem volt olyan egyszerű, mint hittem. Nézegettem anno futólag kerékszetteket, vannak nagyon jók, stb. stb. stb., de majd akkor komolyan, ha odakerülök. Nos, odakerültem, és kicsit arcul csapott az, hogy komolyabb kerékszettek nem igazán léteznek elöl QR20, hátul gyorzáras vagy hagyományos tengely összeállítással. Mart ami komolyabb, az hátul is átütős már. Szóval pár hetet eltöltöttem, mire sikerült megtalálni a megfelelő szettet. Mavic DeeTraks lett a választásom. A szine miatt még a bringához is tökéletesen passzol fekete/sárgában.
Egyenes küllőzött, és nagyon masszív. Szép állapotban is sikerült hozzájutni, egyedül a matricák azok, amik sajnos kezdenek kicsit feljönni róla. A képen még féktárcsák nélkül van egy minimális tesztkörön, ugyanis a fékekkel kicsit meggyűlt a bajunk. Pénteki napon hoztam haza a kerekeket, és úgy gondoltam, akkor majd szombaton bele lesznek rakva. Gondolhatjátok ugye... Persze, hogy nem ment simán. Azt tudtam, hogy az egyik párban pofákat kell cserélni, de PM-es távtartót szombaton nem lehet már találni sehol sem, plusz a hátsó tárcsát nem tudtuk levenni, amire 2 torx kulcs ráment, de meg sem mozdult. Aztán hétköznap elgurultam vele szervizbe, hogy pakolják össze a maradékot, ami nincsen kész. Pár napra rá már kész is volt minden. Isteni lett a bringa, már csak a fékeket kellene lecserélnem valami komolyabbra, mert ezek a Hayes MX-2esek nagyon gyengék, de majd mindent idővel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése