Oldalak

2013. április 3., szerda

Amivel közlekedni fogok 4. rész: Alkatrészek első körben

Bár még maga a váz csak most készült el formailag, jó pár cucc már megvan hozzá. És elég sok dologról van határozott elképzelésem, hogy mi kerüljön bele. Amik eddig tuti, az a váltó. Nálam még csak a hátsó van, de az első is úton van valahol Amerikából, köszönet érte Horváth Andrásnak, tőle sikerült megvennem, valamint a fék-váltó karokat is, és az első váltót is ő intézi.
Shimano Deore XT 739 hátsó váltó.
A váltó hátul 8 fokozatot fog biztosítani, hiszen a kar is erre van gyártva. Túrázni a 3X8, vagyis 24 sebesség szerintem tökéletesen elég.
Shimano Deore XT 739 fék-váltókarok.
Aztán ami tuti, azok a fékek. A régi párhuzamos V-fék testek kerülnek vissza, jól bevált, kitapasztalt technika. 2 évig használtam őket, panasz nem lehet rájuk.
Shimano Deore XT BR-M750
Ezekbe a szintén régi Merida fékpofatesteket szeretném beletenni, de egyet nem találok még a 4 ből, így most csak 3 szerepel még a képen, valamint hozzátartózó gumit kell vennem, de az a legkevesebb.
És a végére már csak a kulacstartó maradt. Ezen még töprengek, hogy vegyek-e két új noname kulacstartót fehérben, vagy simán fújassam-e le ezt, és még egy tárcsát, ha megtalálom.

Ami biztos még, azok a kerekek. Elöl Deore agy, hátul novatec, de abba még gyorszárat kell vennem, mert az eltűnt. Sun felnik, és Kenda K90-es külsők. Szóval valami istenes aszfaltgép lesz, de ahogy magamat ismerem, a komolyabb terepig bárhol közlekedek majd vele.

2 megjegyzés:

  1. A kenda K90 szerintem király gumi. Nekem ez az első slick gumim a másik szekéren és rettentően lehet hasitani a szar utakon itt a városban. De a sarat tuti nem fogja szeretni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv.
      Ismerem a gumit, én is szeretem. Anno a Hauseremen volt és a Pannon maraton középtávját végig nyomtam vele szóval nem kell félteni. Bár jóval többet kell technikázni.

      Törlés