Oldalak

2013. április 23., kedd

2013-as Bringapolisz

Miután Barnival összeraktuk a lehetőségekhez mérten a Konát, én visszagurultam a Págiszhoz, hogy Dynát megvárva elinduljunk a Bringapolisz felvonulására. Mikor odaértem, ő akkor hozta le a kutyákat még egy gyors körre, szóval időm volt bőven, így kicsit fotózgattam még a bringát is, meg a kutyákat is vagy a kettőt együtt.
Amíg ők a sétával végeztek, és Dyna vissza nem jött a bringával, egy feketerigó volt nagyon barátságos, és modellkedett nekem. Komolyan mondom, amíg a gép nálam volt, csak közelebb jött.
Időközben megérkezett Barni is, hogy együtt tekerjünk be a városba. Mi nagyon ráérősek voltunk, hiszen volt még egy óra a rajtig, így Barni elment a dolgait intézni, mi pedig lementünk a Holt-Duna partjára kicsit napozni még, és beszélgetni nyugodtan.
Ezután 15.30-kor kis műsor keretében, hogy milyen egészséges, meg jó a bringázás, elindult a felvonulás. Pár képet csináltam közben.









Volt pár érdekes bringa vagy éppen szerkezet. Ami viszont biztos, hogy idén kicsit kevesebben voltak mint szoktak, és a komolyabb gépekből is hiány volt. Akik komolyabbal mászkáltak, azok ismerősök végig. Jó volt tekerni a tömeggel nyugodtan, zavarás nélkül. Valamivel több mint 50 perc és 12 kilométer után megérkeztünk a Széchenyi térre, ahol a tekerés a szokásos bringaemeléssel végződött. Ekkor találtuk meg ismét Barniékat, akik valahol elkeveredtek tőlünk a tömegben.




Végezetül pedig úgy voltam a dolgokkal, hogy ma már szereltünk, tekertünk, akkor egy jó üveg sört megérdemlünk mindenképpen. Így az Üvegesig meg sem álltunk, és egy kellemes sört elfogyasztva elbohóckodtunk még egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése