Oldalak

2013. március 27., szerda

Tervek, tervek és még mindig csak tervek!

Mikor idén januárban felmerült bennem a túrabringa építése, még nem gondoltam volna, hogy március végéig egyetlenegy kisebb kört tudok csak tekerni a kitűzött utak közül. És főleg azt nem, hogy a bringa építése mennyi érdekes, és eldöntendő dolgot ad majd fel számomra. Az UMF-nél és az előző bringáknál ehhez képest könnyű helyzetben voltam: legyen erős és strapabíró. Itt viszont a bringa elejét még mindig homály övezi, mi legyen rajta. Perpill amin agyalok pár napja, az a telefon töltésidejének a növelése. Két lehetőségem van. Vagy agydinamót rakok előre, és egy közbeiktatott kis szerkezettel töltöm folyamatosan a telefont, vagy pedig veszek egy nagyobb méretű külső akkumulátort 10000 mAh környékén, amivel a cirka 10-12 órás túrákat kibírja gond nélkül GPS, rögzítés mellett. Költségekben kb. ugyanannyi, 13-15 ezer mindkét megoldás. És akárhogyan nyomozok a neten, nincsen olyan érv, ami a másik oldalára billenti a mérleg nyelvét. Az agydinamó folyamatosan tölti a telefont, viszont annyit nem tud tölteni, hogy előbb-utóbb ne merüljön le, magyarul többet fogyasztok, mint amit termelni tudok vele bármikor is. A külső akksi viszont ha lemerül, akkor tutira vége, nem lehet tovább tolni a határt a tekeréssel, és emiatt jutottam arra, hogy a kettőt kell kombinálni. Bár anyagilag csak két lépésben leszek rá képes. De ha már egyszer összerakom, akkor komolyan csináljuk, nem?

Na, de kicsit beszéljünk más tervekről is. Ha netalántán az idő is megkegyelmez nekünk, akkor két hét múlva hétvégén már mindenképpen túrázni fogunk.
Amit kinéztem, egy kellemes hétvégi napra tökéletes lenne. Kis külföldi kiruccanás, a Gabcsikovó erőműhöz. A maga 30 kilométeres távolságával nincsen messze, mégis, ahogy a térképen nézegettem, kellemes helyen tudunk eljutni oda. Szóval, kit érdekel eme kellemes Duna-parti tekerés?



Nagyobb térképre váltás

2 megjegyzés:

  1. Ha minden úgy engedi, meg hétvég is lesz, én szerintem ráérek.

    Barni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Udv. Igen hetvegere tervezem, vagy szombat vagy vasarnap. Ez meg melotol fugg. Ha van akit erdekel meg akkor hozhatod nyugodtan. Hasonlo feelingben mint a barati tekeres.

      Törlés