Oldalak

2013. március 19., kedd

Alakul a Bébyke!

Nos, mint már említettem Januárban végre szert tettem egy Kelly's Colibree-re.

Szerelem volt első pillantásra és mivel még sosem volt komolyabb biciklim nagyon élvezem a vele való közlekedést.Mielőtt meg vettem volna már elhatároztam, hogy ezt a cangát igen is fel fogom szerelni azokkal a dolgokkal amikre szükségem lehet komolyabb távok megtételénél (az előzőeknél ezt nem tartottam szükségesnek, mivel a városhatárnál nem mertem volna messzebb menni velük).
Szép lassan el is kezdtem megvenni rá a felszerelést. Először a világítást, terveim szerint márka hűre terveztem a Szépségemet így Kelly's Focus világítás szettet vettem és mivel ehhez nem kell nagy tudomány jómagam is fel tudtam szerelni.Következett a sárhányó, aminél bukott is a márka hű elképzelés. Péter barátom segítségével megoldottuk a hátsó lámpa és hátsó sárhányó problémát miután nem vagyok túl magas így a nyeregcsövön csak az egyiknek volt hely. Bár kicsit fura, de azért praktikus megoldásként a sárhányó alá a vázra lett felhelyezve a lámpa.... mondhatnánk megóvom a lámpát az esőtől :)
A hétvégén Édesanyám meglepett egy kilométerórával, én meg megvettem a kulacsot és kulacstartót :)
Ismételten Peti segítségét vettem igénybe, még jó hogy csak egy szinttel kell lejjebb mennem és az is olyan mintha egy kerékpár szervizbe mennék:
A szerelés érdekesen vette kezdetét, meglátszott hogy egyikünk sem volt jó formában...
Minek az olló hogy levegyük a címkét a kulacstartóról, ha van fogunk is ?

Mindegy csak sikerült :) Aztán elkezdődött a felhelyezés... elsőre fordítva... megjegyzés hozzá: " max. a nyereg felől csúsztatod be a kulacsot XD". Jó, csak sikerült feltenni.Következett a kilométeróra, egy fél órás csomózás, a paksaméta gondos tanulmányozása és a bovden "80000" körbetekerése után az is csak felkerül.
 Összesítve jó kis délutáni szerelés volt sokat nevettem.Még egyszer köszönet Petinek a segítségért :)
És a jelenlegi állapotában így néz ki az én Kincsem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése