Oldalak

2013. március 17., vasárnap

Leg-leg-leg: Legdurvább sztori

Mindenkinek van valami sztorija, amit szívesen emleget vagy élménye. Ezekből gondoltam, hogy összeszedem a legjobbakat egy-egy post erejéig. Kezdésnek a legdurvább sztorit hozom, de nyugi, ezek még nem az esések.

Legemlékezetesebb talán a rend éber őreinek köszönhető. Munkába igyekeztem, mikor megállítottak. Jogosan persze, mert hát késésben voltam, és az óra 40 felett volt.
Megálltam, aztán a következő párbeszéd zajlott le köztünk a rendőrrel:

R: Fiatalember, gyorshajtás miatt állítottam meg.
É: Értem, és sajnálom, csak munkába igyekszem, és késésben vagyok.
R: Rendben. de azért a bringáján van pár szabálytalan pont. Például lámpák?
É: Felcsatolhatóak.
R: Küllőkre prizma?
É: Az valóban nincsen.
R: És a pedálokra?
É: Nincsen rögzítési pont.
R: Rendben. És a sárhányók?
É: Arra sincsen felrakási lehetőségem.
R: AKKOR FÚRJA MEG A VÁZAT! Nem tart sokáig.

Itt volt a pont, hogy hamar távoztam inkább, és mondtam, hogy a büntetést küldjék inkább.

Valahogy sosem tudtam megérteni, ha már a bringásokat zaklatják, akkor miért nem értenek hozzá egy minimálisan?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése