Oldalak

2014. február 18., kedd

Egy régi vágy



Petinek már régen felvetettem a kérdést, hogy milyen felnit javasolna, mert a jelenlegi az picit túl van számomra méretezve, lévén, hogy egy Rodi Excalibur DH kerékszett "pihen" a vason.
A túlméretezésről azért beszélhetünk, mert mivel leginkább aszfaltbetyár vagyok, s időnként betévedek olyan helyekre, ahol több a por meg a sár, mint a beton, de durva lejtő, letörés nincs a palettán - ezért ideje volt váltani.




Netet bújva, oldalakat böngészve agyaltam, miből épüljön fel az új szett.

Az álmom Novatec kerékagy volt, így az nem is volt kérdéses.

Találtam is elég korrekt áron szettet,  csak a forrás az Kína volt. Novemberben megrendeltem, állítólag feladásra is került, majd eltűnt. Januárban újraküldte Pong és láss csodát, február elejére azért csak-csak megérkezett, bő 3 hónap csúszással. No mindegy, lényeg, hogy itt van.


Miközben az agyak sorsa már novemberben eldőlt, hogy 32 lyukas lesz, így felniügyben kellett lépnem.

Downhill felnit a Rodi miatt nem akartam már, hiába nagy a bicaj, meg kap is azért, de valami könnyebb is jó szolgálatot tud tenni. Így aztán rátaláltam egy igen korrekt kis hirdetésre, ami egy Sun Ringlé Ryde XMB felnipárossal került a világhálóra.
Pesten volt, de hála tesóm barátnőjének, épségben és hamar eljutott Győrbe. Köszi még1x.

A felni már decemberben megvolt, az agyakra kellett már csak várni. Februárban, miután megérkezett, a korábbi döntés szerint, Fürtit kérem meg a befűzésre, mert több ismerős szerint is ő a legjobb szaki Győrben. Múlt csütörtökön bevittem a felniket, s agyakat, megbeszéltük, hogy 2 mm-es DT küllők kerüljenek bele. Másnap már szereltem is Ridley-t, mert a szorgos kezek hamar elősegítették, hogy elégedetten távozzak a Peppétől.



Így aztán még aznap nekiláttam az átszerelésnek, hajtott a vágy, hogy hajtsam már az új kerekeket. Eddig fehér felni volt fekete aggyal, most pedig a színek felcserélődtek. A fekete felnik igencsak lopakodóvá varázsolták az eddig feltűnő bringát. Az agyak tisztasága összhangban van a felnin, teleszkópon vázon és a markolaton található fehér színekkel. Még egy fehér nyeregcsőbilincset néztem ki, mert a jelenlegi imbusszal állítható csak.

Régen és most...

További kilátásban van még egy új gumiszett, ami nagy valószínűséggel Schwalbe Black Jack lesz. A hajtáson is van mit cserélni. Július óta a lánc 4500 km után kinyúlt, a sort is cserélni kell akkor már. A BB51-es középcsapágy már szeptember környékén is rakoncátlankodott, helyére Saint fog kerülni.

Jelenleg ez a helyzet, s a jövőbeli tervek.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése