Oldalak

2013. október 19., szombat

Bemutatkozom én is

Hello mindenkinek!

Berni vagyok, GumiApo felvett a szerkesztők közé, úgyhogy most hivatalosan is üdvözöllek benneteket itt, mint egy biciklis lány. Nekem mindig azt mondják, hogy ritkák a biciklis csajok, lehet van benne valami, de én manapság egyre többet látok, tehát fiúk, csak türelem... :)

Nah, de akkor be is mutatkozom nektek. Már egész kicsi koromban volt biciklim, már akkor megszerettem a tekerést. Persze akkor még csak az udvaron, a házban (tényleg :D) és a ház előtt tekeregtem, de alig voltam nagyobb, mint maga a bicaj. Aztán később kaptam egy nagyobb kerékpárt, még általános suliban, de azt nem tudom megmondani nektek, hogy milyen típusú volt, kevés emlékem van róla, csupán annyit tudok mondani, hogy rózsaszín volt, és pöpecül fel volt szerelve, még visszapillantó tükör is volt rajta. :D Aztán kaptam egy használt kerékpárt, már 26os kerekekkel, de erről is csak annyit tudok, hogy  egy kék mountain bike volt. Ezzel róttam akkor a nyíregyházi utakat, bár akkor sem volt még nagyobb táv, amit megtettem volna, csupán csak barátokkal vagy tesóimmal mentünk ide-oda. 

2006 környékén kaptam meg a Neuzer Altrix bicómat, amit nagyon szerettem, hiszen az azelőtti bicajomhoz képest ez sokkal jobb és szebb volt, sokkal könnyebb volt vele menni. Ekkor kezdődtek el a röidebb túráim, 15-20 km-eket tekertünk apáékkal, aztán szép lassan a  biciklizés szerelmesévé váltam, és már ezzel mentem iskolába is, boltba is, tehát egyre jobban kihasználtam, és sose mondtam ellent egy kisebb túrának. Ezt a biciklimet egyébként elég sokáig használtam, hiszen csak most júliusban cseréltem csak le, de addig pár km-t sikerült beletennem még. :)


Aztán ugye elérkezett 2013 júliusa. Ekkor sikerült megvennem a mostani kerékpáromat, egy Merida Matts 5V-t. És azóta is imádom, ha fogalmazhatok így, hiszen ez kategóriákkal jobb, mint a régi kis Altrixom, és egy élmény vele menni. Ezekkel már hosszabb túrákat is mentem, szerintem július óta eléggé kihasználtam, mindenhova, ahova tehetem vele megyek. Az már mindennapi, hogy a kolitól az egyetemig ezzel közlekedem, valamint az Audihoz, még most is, bár már kezd hideg lenni, ami kicsit visszafog a tekerésben, de amíg nem esik, igyekszem kihasználni. GumiApo-nak köszönhetően egyre több túrán veszek részt, hiszen eléggé motiváló, ha az ember párja is biciklis... :) Legutóbb egy Rajka-Pozsony túrán jártunk, majd másnap egy bakonyi túrát is bevállaltunk. Mindkettő hatalmas élmény volt, gyöngyörű helyeken jártunk. Habár a bakonyi túra eléggé kimerített, de nem fogott vissza ez sem, edzek még egy kicsit, és legközelebb nem szenvedek annyira az emelkedőkön... :D


Tervben van, hogy fejlesztgetni fogom a kis Meridám, elsősorban pedált szeretnék rajta cserélni, majd később váltót, s idővel jöhet egy jobb villa is... :) De ez persze majd alakul, ahogy alakul, most már nincs akadály semmi előtt, habár én magam nem nagyon nyúlok hozzá, nem szeretném szétszedni a kis gépem, de annyi biciklis ismerőssel, ami nekem van, nem is kell ilyeneken gondolkodnom, pláne, hogy GumiApo mindig a közelemben van... ^^

És igen, van ám nekem pár másik kerékpárom is, például egy Hardy 4-em és egy Kona Coiler Maticem... :) Nem ám, csak szeretem GumiApo biciklijeit használni, mikor az enyém épp nincs nálam... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése