Oldalak

2013. szeptember 6., péntek

Egy kis közvélemény kutatás: Kinek mit jelent a bringázás?

Jó ideje szerettem volna már egy ilyen postot összehozni, de valahogyan mindig elmaradt, vagy másról írtam, esetlegesen elfelejtődött. De most egy pár napja egy bringás csoportban feltettem a kérdést, hogy mégis egy mondatban, kinek mit jelent a bringázás?
Pár érdekes válasz született, és szerintem minden benne van, ami ezt a hobbyt, sportot jellemzi:

Bunkóczi Richárd: Nekem a kikapcsolódást, az örömöt, a sportot, a szórakozást, a hobbit, a legjobb időtöltést.

Babos György: Számomra a bringázás egy edzett, gyors, mozgékony és legfőképp SZABAD életforma, úgy érzem kiemel az átlag zombi emberek tömegéből!

Körömi Bálint: Kikapcsolódás és pihenés, bringázás közben nem gondolkodom a problémákon, szabadság, öröm, sebesség, gyönyörködés a tájban, természetben, állóképesség, kitartás, sport, nálam a ugyanolyan helyet foglal el a tekerésben a mászás mint az ereszkedés, mert mászás nélkül nincsen ereszkedés, közlekedési eszköz munkába.

Horváth Zoltán: Határfeszegetés amikor egybe olvadok a géppel s nincs lehetetlen csak egy út van előre!

Kovács László: Nekem drogot!

Schmidt Gábor: A szabadságot,kikapcsolódást és a természet közelségét !

Kecseti Imre: Adrenalin-szabadság-kihívás-agytisztítás

Havasi Csilla: Nekem maximális szabadságérzetet nyújt, gyors- és stresszmentes közlekedést biztosít, szinte "eggyé válunk" a biciklimmel, érzem a természet minden egyes rezdülését, közben gyönyörködöm a tájban és természetesen teljesen "kikapcsol", nem gondolkodom csak élvezem a sebességet és a jó levegőt!

Purman Ferenc: A bringázáskor olyan érzések vannak melyek egy kívülálló számára nem érthetők, ez egy külön világ, külön szabályokkal...

Ruszó Lajos: Számomra szerelem utazás, kaland szabadság

Nem minden választ tettem ide, csak párból szemeztem, de köszönöm szépen, akik válaszukkal segítették a postot létrejönni. És az én véleményen a témáról ennyi:

A kerékpározás számomra egy megmagyarázhatatlan ragaszkodás a sebességhez, az adrenalinhoz, a szabadsághoz, valamint a lehető legjobban a megnyugváshoz, amit nyújt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése