Oldalak

2013. december 15., vasárnap

Sapit nyertem

November 25-én a Bendzsóbringaruha facebookos oldalán (https://www.facebook.com/pages/Bendzsóbringaruha/234364619935183?fref=ts) volt egy játék hirdetve, vagyis hát valami olyasmi:
Na kérem szépen, ma fölhívott a Mikuláncs és aztat kérte, hogy ajándékozzak Mikuláncs alkalmából!
Aki elöszőr megmondja /ide le írja válaszban/, hogy hogy hívják szeretett nyári cirkálómat, az nyer egy téli bringás lány /ha lány az illető/ illetve egy fiú sapit /Ha fiú az illető/
Könnyítésképpen meg volt adva háromféle választási lehetőség A, B és C. A fiú nyertes hamar megkerült, de mivel kevés lány kerékpározik, vagy legalábbis kevés lány lájkol kerékpár ruházati oldalt facebookon, a lány nyertes még váratott magára. Másnap reggel vettem észre a játékot, habár nem  magamtól, hanem egyik kedves ismerősöm belinkelt kommentben (ezúton is köszönöm neki), válaszoltam is hát, majd nemsokára ki is derült, hogy én nyertem. Igazából annyira fáradt voltam még reggel, hogy nem igazán fogtam fel, hogy nyerni lehet, de válaszoltam, és mikor írtak, hogy nyertem, még kétszer meg kellett néznem, hogy akkor most hogy is van... :) Aztán felvettem a kapcsolatot Bendzsóval, hogy én győri vagyok, és felmehetek-e érte Pestre, megvár-e a sapkám, azt mondta, karácsonyig átvehetem.

Tegnap jött el a napja, hogy feljutottunk Pestre, első dolgunk Bendzsó üzletének megkeresése volt. Előző nap Google Mapsen tájékozódtam, merre is kell menni, és sikerült is megtalálnunk a boltot, nem is kellett sokat keresni. Mikor beléptünk az üzletbe, Bendzsó már tudta is ki vagyok, így könnyű dolgom volt. Választhattam egy szürke és egy fekete sapka között, de nekem rögtön a fekete tetszett meg, így azt fel si próbáltam, s mikor megállapítottam, hogy jó a mérete is, meg is kaptam. :) Egyébként nagyon jó meleg a sapka, nekem ha hidegben tekerek mindig is az volt a legnagyobb problémám, hogy fázik a fülem, mert a sapkáim mindig felcsúsznak, és a fülem mindig kint marad... De ez a sapi direkt kerékpárosoknak van megcsinálva, így teljesen jól jött nekem, hogyha tekergek a hidegben, ne fázzon meg a fülem. 

Maga a bolt egyébként elég jó szerintem, biztos visszatérek még, szerintem már nyár előtt, egy jó kis kerékpáros nadrágért például... :)

Ezúton is nagyon köszönöm a sapkát a Mikuláncsnak és Bendzsónak is persze, nagyon örülök. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése