Oldalak

2013. december 9., hétfő

Köszönet és önsanyargatás!

Egy ideje illet volna már megírnom ezt a postot, de már mondtam párszor, kicsit elvagyok havazva sajnos.

Először is egy hatalmas köszönötet kell mondanom a http://kerekparhirek.holkerekparozzak.hu/ oldalnak, hogy foglalkoznak a bloggal. Kicsit népszerűsitik a közöségünket, kaladjainkat, amiket csinálunk.
Az oldal kellemesen átlátható, és ésszerűen van menűpontokba szedve, mindenki meg fogja találni magának az olvasnivalót hosszú órákon át.

Akkor jöjjön az önsanyargatás:

Ha valakinek van pár szabad órája és felesleges energiája türelemmel, akkor kezdjen felnit matricázni. Anno egyszer már csináltam ilyet, de elfeledtkeztem róla, hogy milyen szenvedés, és az idő megszépítette.
Szóval nekem a Konában Mavic DeeTrack kerékszett van, de az idő és a kosz megtette a hatását, és a matricák elkezdtek fodrosodni rajta.


Ez nekem nagyon nem tetszett, de hát úgy voltam vele mindig, hogy majd és majd, előbb a fékek legyenek meg. Aztán pár hete felvettem a kapcsolatot a Bringa Dekorral facebookon, ahol elmondtam, mi a szívem vágya, hogy kellene nekem matrica a felnire, mert így meg így és brühühü, szépet akarok.
Megbeszéltük a dolgokat, és én azt mondom, nagyon is olcsón sikerült véghezvinni az üzletet.

Múlt héten szerdán csomag várt itthon, megjött a szett. Nem várhatott tovább magára a nagy izgalom miatt, azzonal neki kellett állni.
Nem volt egyszerű leszedni a régit, sajnos eléggé rá volt gyógyulva, de azért megoldottuk, még ha sokszor az apró darabokat szinte lehetetlen volt leszedni, ha éppen úgyszakadt el.

A matricák leszedése után látszott igazán, hogy mégis mennyi kosz tud elrejtőzni alattuk, ahol feljöttek. Ezeket meg a ragaszó maradékát szépen ledörzsöltem szivaccsal, aztán egy kis szusszanás után kezdődhetett a felrakás.

Felrakni nem éppen egyszerű a dolgot, mert a felni mindenhogyan íves és nagyon ragad mindenhova. Pár óra alatt sikerült is felszenvedni őket a két kerékre.

De végülis csak felmentek. Az eredmény szerintem nem vészes, bár még azért lehetne rajta mit javítani.

Összegzés:
-Olcsó, jó minőségű matricák
-Gyors beszerzési lehetőség
-Korrekt üzlet, minden lehetőséget szívesen fogadnak és teljesítenek

És egy kis hátrány:
- Lehet, hogy csak azért, mert frissen volt bontva, de a tinta erőssebb dörzsölésre le tud jönni, érdemes pár darabbal többet kérni, ha úgy van.

Én személy szerint ajánlom mindenkinek. Meg vagyok elégedve velük, és biztos, hogy fogok még rendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése