Oldalak

2013. szeptember 2., hétfő

Jöttem bolyozni :)

Kedves olvasók!







Nem rég csapódtam be a győri bicajosok közösségébe, és remélem még nagyon sokáig bolyozok itt.




Csécsei Tamásnak hívnak, már kisiskolás korom óta rajt a pedálon a lábam.










Akkor még az utcában lakó, velem egykorúakkal tekertem, és inkább közlekedési eszköz volt a bicaj. Később kezdtem el túrázgatni, közelebb eső városok, ismerősök elérése volt a cél. Később már barátaimmal a Balaton körüli kerékpárút megismerése volt a cél, először csak a déli part, később kikacsintgattunk az északi partra. Majd, körbe körbe mentünk nagyon sokszor, kezdett unalmas lenni. Pár éve költöztem Győrbe, rákaptam a versenyek ízére...

Jelenleg egy Dynamics RSL Proval pusztítom a kilómétereket. Nagyobb túráim közül volt egy napos 180 kilóméteres, két napos 440 kilométeres, három napos 500 kilométeres tekerésem. A versenyzést idén kezdtem egy Tour de pelsoval (203km, 6:29:35), és egy 24 óra bringával (525km, 24:14). Lassan szezon vége, de még van pár ötletem, és a jövő évre is.


A kerékpárom nem én építettem ugyan, de mindegyik porcikáját darabokra szedtem már. Imádok szerelni, szeretem ha pontos és gyors a váltóm, mert ropogtatok mint egy géppuska. A centrírozást egy barátomtól, és apámtól tanultam.


Bárkinek szívesen adok tanácsot ha szükségét érzi.

Végszóként egyet mondok:
EGY!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése