Oldalak

2014. április 14., hétfő

Átépítés és egy híján 100

Ez a 99. poszt a blogon, majdnem 100., és az utolsó ilyen bejegyzés, ugyan is a következő posztra minden megváltozik. A blog is ezen okok miatt volt mostanában kicsit csendben, mert folyamatosan  tervezünk, amikor csak van időnk. Ennek persze mi látjuk kicsit kárát, mert már nagyon el vagyunk csúszva a bejegyzésekkel, de valahogyan majd csak ledolgozzuk. De most ne szaladjunk ennyire előre egyenlőre, jöjjön az UMF átépítés:

Mint láttátok, vettem egy Merida Matts sport 300 vázat, ezt szerettem volna az UMF helyére. Ezzel a feladattal Barni lett meg bízva, melo után kigurultunk hozzá, majd nekiálltunk szerelni, amit lehetett, igyekeztem segíteni neki, de inkább a dokumentálás volt részemről a fő szempont. Új alkatrészek, amik bekerültek még a vázon kivül az a hajtás, gumik és a bowdenek, minden más a régi maradt.
Barni lebontotta a régi bringát, addig én úgymond a kerekkekel játszottam, kis takaritás, gumicsere és ilyen apróságok. Kikerült hamar a villa is a bringából, aztán lassan neki lehetett állni az összeszerelésnek. Ezzel sajnos lassabban haladtunk, mert valami mindig közbejött, hol el kellett menni valami miatt, hol valami alkatrésszel akadtunk meg. Mert ha már bontottunk, akkor át is lettek nézve a dolgok, és bizony a hátsó agynál nem ártana lassan egy kazettatest csere, mert kicsit kotyog  már sajnos. De hát aki ugrál egy bringával, az ugye ne csodálkozzon az ilyenen. Aztán a végefelé éppen kiderült, hogy a váltóbowden ház helyett féket kaptunk. Szegény Barnit nem irigyeltem miatta,  de el kell ismernem az egész napi munkát tisztességesen megcsinálta, a bringa remekül össze lett rakva. Másnap már rám vártak a tesztkörök, de az már a következő posztnak lesz a témája.
És végül ilyen volt és ilyen lett:


Az építéshez kapcsolódó galéria a facebook oldalunkon elérhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése