Oldalak

2014. január 12., vasárnap

És indul a fejlesztés!

Sziasztok!

Bár már jó ideje elhanyagoltam a blog írást,de nem is nagyon volt miről írnom. De most pótolom ezt a hiányosságot.
A régebbi olvasok már tudhatják, de az új látogatók miatt újra elmesélem hogy tavaly januárban megvettem életem első komolyabbnak mondható bicaját: egy Kelly's Colibree-t!
Mivel az alap szereltsége nem mondható  legjobbnak szépen le is tudtam amortizálni egy-két alkatrészt benne.Tehát eljött a fejlesztés ideje.
A legzavaróbb tönkrement alkatrészem a monoblokk volt így ez volt az első számú feladat!
De ha már a monoblokk cserére kerül gondoltam egybe kicserélem vele a hajtást is, mivel pedált kaptam Peti barátomtól karácsonyra így terv szerint januárban kész is volt a középrész fejlesztése!



A bicaj eredeti hajtóműve egy PROWHEEL volt, a monoblokk pedig VP, számolgattunk osztottunk szoroztunk és arra jutottunk h az egészet lecseréljük egy SHIMANO DEORE integrált hajtásra, amit a Peppe Kerékpár szerviz volt szíves nekem beszerezni és be is szerelni!



A pedál már előbb fel lett szerelve. A cangával kapott műanyag platform pedál hamar lecserélésre került, gondolom mondani se kell hogy miért, Peti kölcsön adta az éppen nem használt Wellgo platformját, ami helyett mint már említettem a blog elején, kaptam egy BBB MOUNTAINHIGH-t ot. Ezt a pedált Barni barátunk volt szíves nekem felszerelni, még egyszer köszönet Neki érte!



Hát egyenlőre ennyi a fejlesztés, de idénre elég sok változtatást tervezek a bicajon, így biztos hogy hallotok még ez évben rólam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése